X
تبليغات

تصویر ثابت

ابزارهای گزارش گیری سئو
loading...
YourAds Here YourAds Here

ماخذ بهترین مقالات ابزار سئو

بازدید : 15
سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 22:43

۵ SEMrush یکی‌از ابزار های اصلی بهینه سازی SEMrush یک کدام ابزار سئو از ابزارهای گزارش دهی متمرکز بر بهینه سازی میباشد که در خصوصیت های آن ها منعکس می گردد. SEMrush با مبلغ ۹۹ دلار در هر ماه برای هر استفاده کننده ، تیم جامعی از ابزارهایی را مهیا می نماید که می‌توانند در سطح میانگین ​​حافظه بگیرند. افت عمده SEMrush ، به ویژه برای ماشین کرایه ای های آگاهانه در رابطه هزینه ، این میباشد که یک اکانت کاربری صرفا با یک استفاده کننده وارد می گردد. نیاز به خرید مجوزهای شخصی برای هر تحلیلگر seo یا این که رئیس اکانت تخت‌گاز و همگی چیز اضافه می گردد ، ولی جواز کسب و فعالیت در هر استفاده کننده به سه مخاطب اضافه می نماید. این زمینه مقیاس پذیری را به یک مورد تبدیل می نماید. SEMrush بسته به ترازو اشتراک شما ، دارنده برند و گزارش برچسب سپید میباشد. از یک جریان داده منحصربه‌فرد به کارگیری می نماید و بیش تر از ۸۰۰ میلیون واژه کلیدی را ردیابی می نماید. خصوصیت “پروژه” در هم اکنون توسعه مدام همگی چیز را مشتمل بر می‌گردد از ردیابی شرایط تا چک بر بک لینک و پیوند و نظارت رسانه های اجتماعی. شاید این پست هم برایتان جذاب باشد : درجه بندی جهانی seo: رقابت ویکی پدیا و یوتیوب برای احاطه بر جستجوی گوگل در سطح عالم اگرچه به صورت خاص ذیل دامنه گزارش بهینه سازی قرار نمی گیرد ، ابتکار عمل SEMrush آن را برای بخش اعظمی از ماشین کرایه ای ها تبدیل به یک مغازه یک مرحله ای می نماید. خصوصیت های پروژه مشتمل بر Ad Builder میباشد که به تولید مهارت تبلیغ متن در مورد تبلیغات Google امداد می نماید تا Poster Media Social (رسانه های اجتماعی) که به ماشین کرایه ای ها اذن می‌دهد تا پست های اجتماعی مشتری را تهیه نمایند. ادغام چنین خصوصیت های متنوعی در تحت چتر SEMrush هزینه نسبتاً بالای آن را جبران می نماید ، به خصوص در حالتی‌که می‌توانید بقیه قابل انعطاف افزارهای مازاد را کنسل فرمائید. ۴٫ Google Data Studio امتیاز کلی اینجانب: ۳٫۶ / ۵ Google Data Studio یک کدام از ابزار های اصلی seo اکنون در بتا ، Google Data Studio یکی جدیدترین پیشنهادات از megacorp Mountain View میباشد. اگرچه بسیار فنی خیس میباشد و نیاز به سپرده گذاری مدت بیشتری نسبت به بقیه ابزارهای دیگر در‌این لیست دارااست ، ولی می بایست برای کارمندان آشنا با Google Analytics بصری باشد. در صورتی در حصار می‌باشید ، GDS به طور کاملً بدون‌پول میباشد. مهم‌ترین خلل در GDS ، مخلوط برتر با بقیه خصوصیت های Google مانند Analytics ، کنسول کاوش ، تبلیغات و YouTube میباشد. مانند بقیه ابزارهای گزارشگری ، این قابلیت را برای ترکیب داده های فرد ثالث نیز آماده می نماید ، البته توان جستجوی اطلاعات از مقر اطلاعات مشتمل بر MySQL ، PostgreSQL و Cloud SQL Google میباشد. با فعال‌ساز‌ی مطلوب ، میتوانید گزارشات را با KPI های اصلی سفارشی نمائید ، و از داده ها سرب و داده ها مشتری بیرون گردید. برای مشتریان تجارت الکترونیک ، حتی میتوانید داده های فروش را ترکیب نمائید. اگرچه راه‌اندازی نخستین بسیار فنی خیس خواهد بود ، ولی امکان وارد کردن قالب ها سبب صرفه جویی در وقت و عملکرد میشود. همینطور می‌توانید الگوهای خویش را ساخت‌و‌ساز فرمایید ، که فرآیندهای شما‌را بهتر منعکس می نماید و میتواند دربین مشتری ها به اشتراک گذارده خواهد شد. ۵- Authority Labs امتیاز کلی اینجانب: ۳٫۲ / ۵ آزمایشگاههای قدرت در شرایطی که در ادامه یک ابزار ردیابی وضعیت بی واسطه میباشید ، Authority Labs عمل را انجام میدهد. Authority Labs برای یوزرها نامحدود ۴۹ دلار در هر ماه میباشد ، هرچند برای گزارش برچسب سپید بایستی به نرم‌افزار ۹۹ دلار در هر ماه ارتقاء دهید. می‌توانید داده های جايگاه بندی حیطه ای را ردیابی فرمایید ، به لغات کلیدی “(ارائه نشده)” ، کلمه ها کلیدی حریف و گزارش خود کار طرح ریزی گردیده ردیابی نمائید. با این وجود ، عدم وجود بقیه خصوصیت های مهم مانند محاسبه بر بک لینک و پیوند یا این که داده های تحلیلی بدین مضمون‌ میباشد که شما بایستی این ابزار را کامل شدن فرمائید تا یک تصویر گزارشگر بی نقص بهینه سازی را برای مشتریان مهیا نمائید. سود اکثری از ابزارهای باکیفیت گزارشگری بهینه سازی در بازار وجود دارااست. SE Ranking نسبت هزینه به بها فوق العاده ای داراست ، در حالی که Google Data Studio از قابلیت و امکان گزارش گیری توسعه یافته برخوردار‌است در شرایطی‌که بتوانید بازدارنده ورود به سیستم گردید. ماشین کرایه ای آنالیتیکس دسترسی مشتری را در حق تقدم قرار داده میباشد ، در‌صورتی‌که شفافیت یک قیمت مهم برای ماشین کرایه ای شما باشد ، موضوع بزرگی میباشد. Authority Labs آن را لاغر و پاک نگه میدارد ، در حالی که SEMrush مدام خصوصیت های خلاقانه ای را اضافه می نماید. در حیث بگیرید که بیشترین اهمیت را برای نمایندگی شما دارااست. این میباشد: عمق خصوصیت؟ مقیاس پذیری؟ نسبت هزینه به بها؟

برچسب ها ابزار سئو ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 182
  • کدهای اختصاصی